marți, 29 iunie 2010

La multi ani, frate Petrut!


Zice la televizor , unde va aparea in curand senzatia de cascaval , senzatie dintr-un cantec, zmurmurzat nu asa de demult, ca peste 500 000 romani cinstesc ziua de astazi, purtand fiecare dupa intamplare, bunavointa nasilor sau a preotilor numele Sfintilor Apostoli Petru si Pavel.

Intre ei cunosc un barbat, fotograf din pasiune, despre care am auzit ca ,, nu te poti supara pe el``, in fine , inseamna ca vorbim despre un copil.

L-am prins intr-o zi , cu soata la suc.
Chiar si in acea zi, norii nu-i parasisera capul.
Erau ca o coronita de premiant.
In zilele in care se savarseste Sfanta Liturghie, in timpul citirii Sfintei Evanghelii ( vreo 5 minute)pe capetele oamenilor din Biserica sunt asezate coronite de aur, daca si numai daca mintea, inima si sufletul sunt acolo.
Daca eu n-as avea ce sa-i ofer ,un dar de ziua lui, Dumnezeu i-ar darui cununa de aur.
La multi ani, Catalin Petrut!
www.catalinfudulu.blogspot.com

4 comentarii:

  1. Multumesc pentru recomandare!
    Merg sa-i spun si eu doua vorbe!
    Gand bun!

    RăspundețiȘtergere
  2. penaaaaaal blog ai
    in Dumnezeu crezi,dar in bun gust reusesti?

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonime, mergi la Dumnezeu daca blogul meu e penal, acolo e Legea cea Dreapta, Legea Lui Dumnezeu cel Adevarat, cel in Treime Laudat!Si mai treci pe aici daca tu crezi ca ma poti indrepta catre un gust mai bun ori bun gust cum ii zisasi!:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumos l-ai prins in poza impreuna cu "nourasii lui"

    RăspundețiȘtergere